Feed

Undi MPP UKM..

by Wiznie Marzuki on Thursday, September 21, 2006, under

Salam semua... arini adalah hari utk mengundi bg pelajar2 UKM utk memilih d right calon to be in the Majlis Perwakilan Pelajar UKM bg sesi thn hadapan.... so, i juz did my job..my responsibility as a student....pengalaman minggu politik mengundi kat UKM neh telah wie alami selama hampir thn ke4 wie kat cni...tp, opps... thn3 aritu wie xundi coz ada LI so, xdpt dtg UKM..hehe~ tp, if dulu diingatkan kembali masa thn1 n thn2..lawak ar gaks... thn1 dulu undi kat kolejKerismas.... thn2 kat kolejHusin lak... mcm2 lah yg blaku dlm minggu politik tuh... lgpun kat UKM neh masih lg pihak pembangkang yg menang...so, menanti nak bg aspirasi aka kerajaan menang tuh agak payah...sampaikn byk lah manifesto n kempen2..x lupa juga dlm bentuk paksaan, ugutan yg diterima oleh para pelajar neh..erm..adat dunia politik kat universiti pun mengalahkn politik negara dah... adeihhh~ tp, walau apepun..now mmg era aspirasi menang... para pelajar pun nak jugak menerima perubahan dr parti kerajaan..hehe~ so...student2 seme..jalankan tanggungjawab anda coz yg menentukn pimpinan..n utk menyampaikan suara pelajar2...kita kenalah bijak memilih.... erm, wie walaupun dah final year..tp, apa sj yg kita lakukan skang akan mdtgkn kesan wat pelajar2 yg bakal menghuni UKM neh..so, i must make a good choice 4 our university.. oklah, gtg coz hv some works to finish.. c ya.. (^_^)


0 comments for this entry:

~:My Video List:~

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!