Feed

:si dia:

by Wiznie Marzuki on Tuesday, February 27, 2007, under

awakkkk, nak ngadu cket bley x? sedey neh.. isk isk isk.. cam nak nangis jer.. boring nye hidup saya tanpa dia... malam yang blalu pun mcm xde apa jer tau... jgn kan malam jer, hari2 yg blalu pun kosong jer.. tp, sy beruntung coz sy masih ada awak.. terima kasih yer awak..saya tau awak teman dan pdengar yg setia.. tp, awak tetap xleh ganti dia..tp, mayb org lain bley ganti kot.. tp, xkan sama ngan dia... sampai hati dia merajuk ngan sy..sy tau sy salah, tp.. jgn lah majuk lama2..sy mana tahan duk rindu jer ari2..sedeynyerrrr...sob sob.. awak tau kan, dia byk mbantu sy spnjg kat U neh..xde dia wat sy mcm xleh nk wt ape2 lak..coz sy dah biasa ade dia dsamping sy..huhuhu.. xpelah awak..sy akan sabar jer dgn kerenah dia.. itu mmg janji sy dulu.. tp kn nk pesan cket, sayang jgn lah majuk lama2 udah2 ler tuh, kembali lah ke pangkuan sy yer... barang sy byk pd dia, kalu yer dia nk pegi pun.. bagilah balik barang2 tuh... ish ish..tp, sy yakin dia akan kembali.. erm,oklah yer.. lega cket hati sy dpt citer kt awak.. thanx again yer awak.


0 comments for this entry:

~:My Video List:~

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!