Feed

~ our PrimeMinister...PakLah... at the school..~

by Wiznie Marzuki on Tuesday, September 25, 2007, under

Pada 16sept07 yg lepas bersamaan hari ahad... PM telah membuat satu lawatan kerja ke daerah PasirMas dan ianya bertempat di Sekolah Menengah Kebangsaan Kangkong.. Dia telah mengagihkan sedikit sumbangan kepada ibu-ibu tunggal dan golongan daif yang berada di sekitar parlimen PasirMas dan Rantau Panjang.. berita lanjut nya klik disini dan disini .... Tapi kan, yg tak bestnya.. saya tidak hadir ke sekolah pada waktu petang hari tersebut.. Sebaik sahaja, waktu sekolah ditamatkan awal jam 12tghr, saya terus pulang ke rumah bersama kakZura..


ohyer, btw.. kat sekolah neh.. wie ada lah jugak kawan ala2 sebaya umur sendiri... if x.... mmg keseorangan ler nampaknya.. thanx to her coz mula mengajar pada hari yg sama dgn wie.. cuma dia habis awal 3minggu.. so, nak xnak.. terpaksa lah g sekolah sorg2 after dia da tadet nnt... huhuhu~ gerenti wie membisu jer lah dlm bilik guru tuh.. xtau nk nyampuk apa ngan cikgu2 kt ctu.. huhuhu~ sabar jerlah... tp, ngajar tetap ngajar.. tanggungjawab kan.. hehe~



0 comments for this entry:

~:My Video List:~

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!