Feed

~bOoK fAiR 08..~

by Wiznie Marzuki on Friday, April 25, 2008, under


Antara buku2 yg kini menjadi milikku...


Ketika Cinta Bertasbih - hasil karya saudara Habiburrahman El Shirazy....
dibeli bila ye? tahun lepas rasanya dan pasti sudah selesai membacanya.


Di Atas Sajadah Cinta - juga karya saudara Habiburrahman El Shirazy...
dibeli di pesta buku08 dan baru selesai membacanya.



Salju Sakinah - hasil Karya Zaid Akhtar..
dibeli di pesta buku08 dan telah selesai membacanya. Boleh juga didapati disini.



Murni Kasih - hasil karya Norhayati Berahim.. dibeli seminggu sebelum pesta buku..
napelah xtunggu pesta bukukan.. saya terlupa sebenarnya..
huhu. dan saya dh selesai membacanya. Boleh didapati disini.



Aku Terima Nikahnya -
"Pelikkah cinta tanpa berkenalan,
keluar makan-makan, berbalas emel dan sms"...
ianya bukan milik saya... dan saya sedang membacanya..hehe.
tetapi saya akan cuba untuk memilikinya.
buku ini juga boleh didapati di www.saifulislam.com
Ada lagi buku yang saya beli.. tapi masih belum dibaca.. Karya Dr. Aidh Abdullah Al-Qarni yang bertajuk Indahnya Cinta. Boleh juga didapati disini.
Jangan ditanya kenapa saya hendak memiliki buku2 yg kebanyakannya secara kasar mengenai cinta.. Saya hanya ingin mencari ilmu dan mengamalkannya secara baik.. insyaAllah.. Tambahan karya mereka ini memang bagus untuk dibaca dan dihayati isinya samada tersurat atau tersirat. Jadi cubalah untuk mencari dan membacanya sekaligus memlikinya. insyaAllah anda xkan menyesal. Setiap buku yang saya baca mempunyai kekuatannya yg tersendiri. Hasil karya seorang penulis tidak pernah ada yang tidak elok, cuma cara mereka menyampaikan buah fikiran masing2 adalah berlainan. Oleh sebab itu, saya mmg gemar membaca hasil karya setiap penulis,dengan cara ini barulah kita boleh mengenal tulisannya secara lebih dekat, mencedok sedikit ilmu melalui hasil bacaan daripada tulisannya yang datang dari pengalaman hidupnya sendiri atau ilmu yg ia perolehi. Jadi, marilah kita sama2 membaca buku.. hehe. wah, kempen membaca ker neh.Selamat Membaca!


0 comments for this entry:

~:My Video List:~

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!