Feed

~iMbAsAn..~

by Wiznie Marzuki on Wednesday, May 14, 2008, under

Hye uol.. hehe.. sengihnampakgigi

hari ini saya saja2 nak membuat imbasan kembali mengenai rakan2 serumah saya waktu di bangi tahun2 lepas.. ini adalah kami semasa masing2 masih lagi belum 'berdua'...

ketika rumah terbuka slps raya pada 11Nov06..
atas k'ern, dari kiri saya dan k'Wani,
bawah dari kiri, k'i, k'syida n kakFify.

kemudian seorang demi seorang telah melangkah meninggalkan zaman bujang masing2..

k'wani semasa akad nikahnya..

k'i semasa majlis persandingannya

k'ern semasa pertunangannya Mei07..
dia akan melangsungkan perkahwinan pada 31Mei08 ini..

k'syida ketika majlis persandingannya..


baru2 ini saya dah buat posting kakFify yang dah melangsungkan pertunangannya...dan insyaAllah akan melangsungkan perkahwinan pada Hari Raya Haji akhir tahun ini..


jadi sekarang yang tinggal dalam gambar tuh hanyalah saya.. erm, menarik tuh kan.. hehe.. walauapapun, saya tetap akan melangkah mengikuti jejak langkah mereka, kakak2 kesayangan saya ini.. cuma masa dan ketika nya entah bila lagi.. tunggu dan lihat saja lah ye..hehe ihikhik





2 comments for this entry:
  1. gravatar
    ~nss~ (",)

    salam..hai wieee lamo x masuk blog awk.banyk citer nampak.hehe..rindunye laa masa dolu2 kan.1st time k.nurul duk bangi dlu,sonok sgt dpt kenal korang.tp skang keadaan dah berubah,seiring ngan masa..missed all those time..miss u dear..u take care ya..

  2. gravatar
    WiWie

    wa'alaikumussalam k'nurul.. byk citer ke? biasa je.. sentiasa mcari citer utk diposting kn.. tu psl ler.hehe.. erm, life must go on.. time is like running now kn... yeah, i missed those times too.. miz u too.. tkcare too..hehee... ;)

~:My Video List:~

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!