Feed

~ibu ku...~

by Wiznie Marzuki on Wednesday, January 28, 2009, under

ibu ku.. sukar sekali hendak ku ungkapkan kasih dan sayang ku thadapmu..
xkan hilang dibalik kabus... xkan pudar ditelan masa.. xkan lapuk dek zaman..
ibu ku, hanya kau sahaja yg btakhta di hati ku..
sentuhanmu, belaianmu, didikanmu, jasamu, pengorbananmu..
segala2nya yg tak terhitung olehku...
ibu ku, betapa pun aku menyayangi dirimu..
namun ku tau, betapa lebih nya kasih sayang mu buat diriku..
ibu ku, maafkan lah anak mu ini..
seringkali menyakiti hatimu, seringkali menguji kasihmu..
tak terbalas jasamu.. tak terbayar kasihmu...
tak ternilai segalanya yg kau berikan padaku..
terima kasih wahai ibu ku.. aku amat sayang padamu..
Ya Allah, moga Kau sentiasa berikan kebahagiaan buat dirinya..
Kau tetapkan lah kasih sayang nya utk diriku..
Kau kurniakanlah semangat tabah di dalam dirinya mengharungi apa saja dugaan dlm hidup kami..
Ampunkanlah segala dosa2nya,
Ya Allah Ya Tuhanku..
aminnn aminnn aminnn Ya Rabbal 'Alaminn...

tetiba je terkarang hari neh.. hehe~ =)


3 comments for this entry:
  1. gravatar
    somuffins

    I could feel it as though it's for me Izel. Muah..

  2. gravatar
    ciDa

    sayang my mum jugak..
    kem slm mami ek ni..

    :) ngah tuka link dah nie..
    cikcida.blogspot..

    miss u lah..
    nati kite lepaks de!

  3. gravatar
    WiWie

    CS...it is for all mum..
    dedicate to u too mydear CS..muahhh =)hehe~

    Hi ngah..mami dh kelik kelate td ngan flight..huhuhu~ sedey neh..tappela,nnt insyaAllah nie akn kelik kelate mgu dpn..rindu la kampung halaman..hehe~ miss u too dear sis..nnt contact eh,hangout!btw,i'll update ur link.hehe~

~:My Video List:~

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!