Feed

~Acara berendam lagi?~

by Wiznie Marzuki on Monday, March 09, 2009, under


Dua minggu yang lalu, seperti biasa acara untuk meredakan tekanan adalah dengan merendamkan diri kami. Masih lagi destinasi kami bertiga iaitu di Kemensah yg kt blkg ZooNegara tu. Sila lihat gambar2 di bawah untuk mengetahui sejauh mana kami semua bergembira dan mengisi masa lapang kami yang tak berapa banyak ini. Pada mulanya, acara ini hanya melibatkan kami bertiga, bro acid n bulat. Tetapi slps kul2ptg, ada lagi 2 org tetamu yang kami undang jgk bagi memeriahkan acara berendam ini menghadirkan diri. Abu-G bawa anak2 gadisnya yang sgt comel itu.hehe~ seronok berborak dengan budak2 tu, petah dan comel. Dukacitanya bapa berdua itu tidak bersedia dan memang sengaja tidak bersedia utk merendamkan diri mereka. Jadi yang basahnya hanyalah ibu jari kaki ye? hahaha~ xbest langsung laaa.. lain kali korg dtg lg.. mmg dipaksa terjun la jawabnya.. tiada alasan ok! aku bising2 neh.. padahal aku sendiri pun tak turut serta dgn diorg semua. ahaksss~ bersebab ok.. lalalaaalalaaaa~



selamat datang ke teratak kami.. hehe~


si Bulat ini.. sibukkk jerrr tauuu.. nak jugak enterprem i punye gmbr.. heee~



alololoo.. manje nyer korang yer.. jeles i thauuuu.. ahakss~


acara membuli neh pkara biasa.. hahaha~


sejuk yer? padan muka.. hahaha~



buai laju2.. sampai nk jatuh anak org.. hehee~

hahahaaa~ kannn dah jatuhh.. ayit neh xbaik thauuu... ahaksss~
kesian bulat.. kan kan..


sekrg.. kite main gelongsor plak..hehe~


dah gelongsor.. kita jd tarzan lakss.. hahahaha~
Bulatttt... mujur ler tali tuh kukuh.. heee~
acid: aku pn nk jgk lah..
here i come.. tarzan malaya mau turun...
oooooohhhhhh... gedebushhhh.. berjaya!! hahaha~

lepas dah puas berendam, apelagi kalau bukan acara mengisi perut masing2.. kan kan?


kelihatan disini.. ahli tambahan. abah kitaro n abu-G dtg kemudian..
tp, diorg dtg setakat menjenguk jek.. hampess tul..
basah ibujari kaki jer la.. hahaha~ pe kelasssss...

anak abu-G.. kakak, NurAdlina n adiknye NurZulaikha.. comel nyer.. hehe~


dah nak balik.. selamat tinggal.. nnt kitorg dtg lg yerr.. hehee~ enjoy!


0 comments for this entry:

~:My Video List:~

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!