Feed

~The Curious Case of Benjamin Button~

by Wiznie Marzuki on Monday, March 09, 2009, under

Movie neh mmg best utk ditonton. Jenis movie yg memerlukan kita utk berfikir dan turut sama menyelesaikan kekusutan di minda kita. Bagaimana dia boleh mengharungi dan menjalani kehidupan yang amat berbeza drp org sekeliling dia. Kita juga boleh mengambil banyak iktibar dan pengajaran drp movie neh. Kita perlu belajar untuk menerima kelebihan dan kekurangan setiap orang. Tiada kesempurnaan dalam dunia ini. Kita juga perlu tahu yang kadangkala apa yang kita sangka buruk belum tentu akan jadi buruk buat selamanya. Kerana kemungkinan di sebaliknya pada masa dpn kelak ia akan menjadi sesuatu yang baik bagi kita. Kita juga perlu tahu di dalam percintaan tidak segalanya yang kita mahu akan menjadi milik kita. Kita perlu belajar menerima kehilangan orang yang kita sayang dalam hidup kita. dan banyak lg pengajaran yang boleh kita amik dlm citer neh. jadi, tidak rugi lah seandainya kamu semua memilih utk menonton citer neh ye.
5mar09 - Wie tgk citer neh dgn farah. dia balik je drp keje trus singgah midvalley. tayangan kul9-12pm. pastu, masing2 balik ke umah dgn mmandu sorg2.. hahaha~ sbb wie g mdvly tlebih dulu, nk beli selipar IPanema tuh.. nak ganti dgn yg dh lama pakai neh.. berbaloi jgk la beli baru.. hehe~ ape2pun, mmg best lah citer neh.. so, kpd sesape yg dah tgk atau br nk g tgk.. just enjoy ok!



2 comments for this entry:
  1. gravatar
    About Me

    tu la!! me so in love wif tis movieee too!! kisah cinta yg menarik, ttg pengorbanan .. pokoknya suka bangatt!!! :)

  2. gravatar
    WiWie

    yes lynda..hehe~ wie pn mmg suka sgt this movie.. great isnt it.. :)

~:My Video List:~

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!