Feed

~big fish~

by Wiznie Marzuki on Friday, April 03, 2009, under

lalalaaa~ td xpasal2 jek wie kena balut 4ekor ikan jenahak.. dahla besar2.. lepas jek pegi beli ais dkt 7e td.. trus naik atas hilux tuh.. balut ikan dulu dgn surat khabar.. pastu, letak ais.. hahahhaa~ sabar je la.. sempat tuh post dlm blog.. neh dia ikan nyer.. skrg tgn neh bau lg ikan.. hanyir.. dah sabun pun rs mcm xhilang.. hiksss~ gasakla.. mlm neh balik kelantan.. yeahhhh!!!







lepas tuh, abeYuh turun.. sebab penutup ttiba jek terbang dek kerana angin yang kuat, mesti hujan lebat nk turun neh. aihhh.. kelihatan di bawah ini, dia nak balut kotak polisterin tuh dgn pita pelekat.. supaya xterbang g mane2 lg penutup tuh.. hehehe..

well, korg nmpk x hilux baru neh.. aritu, wie temankan dia amik hilux baru neh dekat sgBuloh.. pastu, sampai je KJ.. dia trus g tinted whole window.. xlama pastuh, dia g tukar rim plaks.. abg sepupu ku ini mmg agk giler cket dgn keta2 dia.. abis ditukar nye spec keta.. ini pun mujur je salesman tuh kata kalu tukar spec standard xdpt nk cover nnt.. dia pun tau.. so, tadet lah dia galak sgt menukar semenyer... hahahaha~ lepas neh, dia nk beli skyline.. dpt atau tidak.. kita tungguuuuu... hikss...


2 comments for this entry:
  1. gravatar
    fizahbari

    ikan tu jln smpai ke klantan ke..?hihi..mira dh tunang dh..wiz bile lg?

  2. gravatar
    WiWie

    a'ah la.. dia jln2 smpi kelantan. destinasi terakhir dia adlh di pasirmas.. hehe. erm, tulah pasal.. mira dh tunang.. wiz xg aritu.. huhu.. wiz bile? ahakss.. lambat lagi lah. fizah lah dulu eh.. ;)

~:My Video List:~

Looking for something?

Search the Site

If you can't find what you are looking for, please leave a comment somewhere, subscribe to our feed and hopefully your question will be answered shortly, so please visit again!